Jan 26, 2007

Τον Παίρνετε Ασύστολα

Έχω να δηλώσω πως τον παίρνετε ασύστολα!
Ναι κι εσύ μαζί, την ώρα που εγώ ήμανε ανάμεσα σε 6 τοίχους (σκάσε λέμε, μιλάω) εσύ ήσανε έξω και διασκέδαζες.

Πω μαλάκα έχω βαρεθεί, έχω ξεσκονίσει, σκουπίσει, σφου-γκαρίσει, μαγειρέψει, ρέψει, πέψι.. και τι δεν έχω κάνει. Α! έβαλα και καινούρια κάρτα γραφικών, τη τέσταρα κιόλας, 85% περισσότερη απόδοση.. τι να σε λέω και τι να με λες.
Κι όλα αυτά γιατί ο μπρο αποφάσησε να αρρωστήσει, περαστικά του λοιπόν.. γι αυτόν αλλά και για μένα, ΘΕΛΩ ΚΑΦΕ και μια πούστικια κούπα για τον Λεύτο που τον έχουν πάρει πρέφα.

Το μπουρδέλο το ΤΕΙ σήμερα θα πάρει απόφαση αν θα ανοίξει ή όχι. Τι σας χαλούσε ανοιχτό ρε παιδιά.. αλήθεια, ποιο άρθρο 16 και τα παπάκια του Καράμπελα; Πάνε να μας κάνουν Ευρώπη πριν την ώρα μας, δεκτό αλλά αφού θα το περάσουν που θα το περάσουν το αναθεματισμένο γιατί σπάτε τα νεύρα όλων και κυρίως 5-10 καταϊδρωμένων που πάνε για πτυχίο; Φυσάει κόντρα και φτύνετε τη τύχη σας, γίδια. Περισσότερη κριτική σε περίπτωση που ξανακλείσουμε.

Ομιτζί, τρια λολ και πέντε εφεφές, έκλεισε το blog του Melengar; Τι σκατά; Σωτήρη έχεις μεγάλο ταλέντο στα healing! Γιόρταζε κι ο NinJaren χθες (καταραμένος να σαι πούστη).

Πάρτε κι ένα JMT karaoke για τη καφρίλα της υπόθεσης μιας και το blog ήταν ότι να 'ναι σήμερα.

3 comments:

12012 said...

Polu tsantila re aderfe! ebales kai to tragoudi,paei,mas apoteleiwses.
TA MYALA MAS PONANEEEE

Agobooks said...

Καλή βδομάδα!

Anonymous said...

prepei na grafeis arthra pouthena:P exei gelio.psise k ton leyto na arxisei ta blogs edw hehehe